ثبت نام آزمون تولیمو 98
ثبت نام آزمون تولیمو 98

 

ثبت نام آزمون تولیمو 98 

سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای از شروع ثبت نام آزمون زبان انگلیسی تولیمو 98 خبر داد. متقاضیان شرکت در آزمون تولیمو سل 98 می توانند از روز دوشنبه تاریخ سیزدهم آبان ماه با مراجعه به قسمت Tolimo  سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در این آزمون اقام کنند. برای ثبت نام آزمون تولیمو مهلت مشخصی اعلام نشده و ثبت نام تا تکمیل ظرفیت هر مرکز ادامه خواهد داشت. دقت داشته باشید که ثبت نام در این آزمون صرفا اینترنتی انجام خواهد شد.

تاریخ و محل برگزاری آزمون تولیمو 98 

تاریخ برگزاری آزمون تولیمو سال 98 برای دوره 137 در تاریخ هفتم آذر ماه و برای دوره 138 تاریخ بیست و هشتم آذر ماه 98 خواهد بود.این آزمون به صورت اینترنتی و تنها در شهر تهران در سه محل زیر برگزار خواهد شد. متقاضیان شرکت در آزمون تولیمو حتما دقت داشته باشند با توجه به محل انتخابی برای آزمون در روز برگزاری ساعت هشت صبح به محل برگزاری مراجعه کنند. 

ردیف نام مرکز برگزاری آزمون تولیمو آدرس برگزاری آزمون تولیمو
1 سازمان سنجش آموزش كشور تهران، خيابان كريم‌خان زند، بين استاد نجات اللهي و سپهبد قرني، پلاك 204، طبقه اول، سالن iBT
2 مرکز سنجش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي تهران، خيابان آزادي، بين خيابان اسكندري شمالي و دكتر قريب، روبروي پارك اوستا، پلاك 131
3 پردیس شماره 2 دانشگاه شهید بهشتی تهران، اكباتان، فاز 3، جنب بيمارستان صارم

متن اطلاعیه سنجش در مورد ثبت نام آزمون تولیمو 98

بدين وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون زبان انگليسي پيشرفته (TOLIMO:E_A2019) در سال 1398 مي‌رساند كه ثبت‌نام براي شركت در آزمون مذكور منحصراً بصورت اينترنتي از روز دوشنبه مورخ 98/08/13 آغاز شده و تا تكميل ظرفيت برگزاري هر مركز ادامه خواهد يافت.

كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده بافراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني: www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

لازم به توضيح است آزمون مذكور براي دوره 137 در تاريخ 98/09/07 و براي دوره 138 در تاريخ 98/09/28 منحصراً در شهر تهران و به صورت اينترنتي (iBT) در 3 مركز به شرح جدول ذيل برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است در زمان ثبت‌نام با توجه به انتخاب مركزي كه انجام مي‌دهند در ساعت 8:00 صبح روز برگزاري آزمون نيز با كارت شناسايي معتبر (شناسنامه عكسدار و يا كارت ملي) به همان مركز مراجعه نمايند.