امکان شرکت دانشجویان ترم آخر کارشناسی در آزمون وکلای قوه قضائیه
امکان شرکت دانشجویان ترم آخر کارشناسی در آزمون وکلای قوه قضائیه

 

امکان شرکت دانشجویان ترم آخر کارشناسی در آزمون وکلای قوه قضائیه

با اعلام رئیس مرکز سنجش و آزمون دانشگاه پیام نور، امکان شرکت دانشجویان ترم آخر کارشناسی در آزمون وکلای قوه قضائیه برای اولین بار فراهم شده است. دکتر بهنوش سلیم بهرامی در گفتگو با خبرنگاران اضافه کرد: دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی رشته های حقوق ، فقه و مبانی حقوق اسلامی و همچنین دارندگان مدارک معادل حوزوی برای اولین بار می‌توانند در آزمون وکلای قوه قضائیه شرکت کنند.

ایشان همچنین خاطر نشان کردند که تمام شرایط لازم برای شرکت دانشجویان ترم آخر کارشناسی در آزمون وکلای قوه قضائیه فراهم شده است و جای نگرانی برای این عزیزان وجود ندارد.

متقاضیان ثبت نام در آزمون وکلای قوه قضائیه تا روز چهارشنبه تاریخ پانزدهم آبان ماه فرصت دارند ثبت نام خود را در پورتال دانشگاه پیام نور به نشانی sanjesh.pnu.ac.ir انجام دهند. برای اطلاع از شرایط آزمون وکلای مرکز مشاوران قوه قضائیه می توانید به سایت این مرکز به نشانی www.Judiciarybar.ir مراجعه کنید همچنین می توانید جهت آگاهی از شرایط و ثبت نام آزمون وکلای قوه قضائیه می توانید وارد لینک زیر شوید. آزمون وکلای قوه قضائیه روز جمعه 29 آذر ماه، در حوزه های آزمونی دانشگاه پیام نور برگزار خواهد شد.

ثبت نام آزمون وکالت مرکز مشاوران قوه قضائیه 98