آزمون کارشناسان رسمی دادگستری
آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

 

ثبت نام مجدد آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 98

با اعلام شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری، امکان ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات برای آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 98 برای متقضیانی که موفق به ثبت نام نشده بودند فراهم شد. بر اساس اطلاعیه منتشر شده از سوی شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری متقاضیان می توانند از تاریخ یازدهم تا پانزدهم آبان ماه نسبت به ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 98 اقدام نمایند. همچنین متقاضیانی که قبلا در این آزمون ثبت نام کرده بودند می توانند در صورت نیاز اطلاعات خود را ویرایش کنند. متقاضیان می توانند دفترچه ثبت نام  آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 98را از لینک های زیر دریافت کنند.
دفترچه راهنمای ثبت نام استخدامی کارشناس رسمی دادگستری

با ثبت نام از طریق لینک زیر می توانید یک جلسه مشاوره رایگان با مشاور تخصصی در رابطه با آزمون استخدامی داشته باشید.

 

زمان و تاریخ برگزاری آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 98

زمان و تاریخ برگزاری آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 98تا پیش از منتشر شدن اطلاعیه فوق روز 24 آبان ماه مشخص شده بود اما با تصمیم شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری، این آزمون به تعویق خواهد افتاد. تاریخ جدید برگزاری آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 98 بیست و نهم آذر ماه خواهد بود. 

نکته ی عجیب تاریخ جدید برگزاری آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری همزمانی این آزمون با آزمون وکالت است که احتمالا درصدی از داوطلبان را با مشکل مواجه خواهد کرد باید دید که شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری برای رفع این مشکل  تاریخ برگزاری آزمون استخدامی را مجددا تغییر می دهند یا خیر؟ متقاضیان محترمی که با همین مشکل مواجه هستند می توانند با گذاشتن نظرات خود زیر همین پست اعتراض و انتقاد خود را به این موضوع اعلام کنند.

همچنین می توانید متن اطلاعیه ثبت نام مجدد آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 98 و تعویق برگزاری آزمون را در قسمت پایین مشاهده کنید.

متن اطلاعیه ثبت نام مجدد آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 98

متن اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش در رابطه با ثبت نام مجدد و ویرایش اطلاعات برای آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری 98 به شرح زیر است:

  پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت نام آزمون كارشناسان رسمي دادگستري سال 1398، همچنين اطلاعيه‌هاي مورخ 98/07/08 ، 98/07/09 و 98/07/13، به منظور ايجاد فرصت مطالعه و حضور ذهن بيشتر براي داوطلبان، بدينوسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت نام مي‌رساند كه زمان برگزاري آزمون مذكور به تاريخ 98/09/29 تغيير مي‌يابد. لذا به منظور فراهم نمودن تسهيلات براي كليه داوطلبان متقاضي بويژه آن دسته از داوطلباني كه در زمان مقرر (از تاريخ 98/07/08 لغايت 98/07/20) در آزمون مزبور ثبت‌نام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه متقاضيان بتوانند از روز شنبه مورخ 98/08/11 تا روز چهارشنبه مورخ 98/08/15 و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام و اصلاحات دفترچه مذكور وفراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به موارد ذيل نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

  1. داوطلباني كه قبلاً نسبت به خريد كارت اعتباري ثبت‌نام اقدام نموده‌اند و موفق به ثبت نام نشده اند مي‌توانند با اطلاعات همان كارت اعتباري نسبت به ثبت نام خود اقدام نمايند.
  2. داوطلباني كه در زمان مقرر ثبت نام ننموده‌اند مي‌توانند با مراجعه به قسمت خريد كارت اعتباري و پرداخت هزينه مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.
  3. داوطلباني كه قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند مي‌توانند در صورت تمايل در بازه زماني فوق (98/08/11 لغايت 98/08/15) نسبت به مشاهده و ويرايش اطلاعات ثبت نامي خود اقدام نمايند.

 لازم به توضيح است آزمون در روزجمعه 98/09/29 در كليه مراكز استانهاي كشور برگزار خواهد شد.