حذف کنکور سراسری جدول اصلاحات ضرایب دروس امتحانی رشته های مختلف برای کنکور ارشد 99

 

جدول اصلاحات ضرایب دروس رشته های مختلف کنکور ارشد 99

جدول اصلاحات ضرایب دروس امتحانی رشته های مختلف برای کنکور ارشد 99 توسط سازمان سنجش اعلام شد. پیشنهاد می کنیم با توجه به اصلاحات اعمال شده در بعضی از رشته ها برای کنکور ارشد 99 حتما بخش مربوط به رشته خود در این جدول را مطالعه کنید تا طبق دروس و ضرایب جدید برنامه مطالعاتی خود را تنظیم کنید. با توجه به مشترک بودن کنکور ارشد بین تمامی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ضرایب ذکر شده در جدول برای انواع دانشگاه ها از جمله دولتی، آزاد، غیرانتفاعی، پیام نور و ... می باشد. طبق اعلام سازمان سنجش این اصلاحات پس از انتشار جدول اولیه در تاریخ پانزدهم مهر ماه صورت گرفته است و ملاک برگزاری آزمون بر اساس اصلاحات منتشر شده خواهد بود. همچنین جدول اصلاحات مربوط به مجموعه مهندسی فناوری اطلاعات (IT)، با توجه به تغییرات صورت گرفته در دروس و ضرایب این رشته به صورت جدا گانه از طریق سایت سازمان سنجش منتشر شده است. شما می توانید جدول اصلاحات ضرایب دروس رشته های مختلف کنکور ارشد 99 را از طریق لینک زیر دانلود کنید.

جدول اصلاحات ضرایب دروس رشته های مختلف کنکور ارشد 99

جدول اصلاحات ضرایب و دروس مجموعه مهندسی فناوری اطاعات (IT)

همچنین می توانید متن اطلاعیه منتشر شده توسط سازمان سنجش در مورد اصلاحات ضرایب دروس کنکور ارشد 99 را در قسمت پایین مشاهده کنید.

اطلاعیه سنجش در مورد اصلاحات ضرایب دروس رشته های مختلف کنکور ارشد 99

متن اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش در رابطه با جدول اصلاحات ضرایب دروس امتحانی رشته های مختلف برای کنکور ارشد 99 به شرح زیر است:

"بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 می رساند، براساس قانون "سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی" مصوب 94/12/18 مجلس محترم شورای اسلامی و همچنین مصوبات "شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی" آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 با شرایط زیر برگزار خواهد شد. لذا ضرورت دارد تمامی متقاضیان ورود به دوره فوق در کلیه رشته های مصوب دفتر گسترش آموزش عالی اعم از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در این آزمون شرکت نمایند. لازم به ذکر است پذیرش در اين آزمون براساس قانون مذکور و مطابق این اطلاعیه و همچنين شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای پذیرش آزمون مذکور (که در زمان ثبت نام توسط این سازمان منتشر می شود) صورت خواهد گرفت.

لازم به توضيح است عناوین رشته‌های امتحانی، رشته و گرایش های پذیرنده دانشجو، دروس امتحانی هر رشته و ضرایب هر درس كه قبلاً در تاريخ 98/07/15 در پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر شده بود با توجه به وصول اصلاحات به اين سازمان به شرح ذيل اصلاح مي‌گردد. به عبارت ديگر ملاك برگزاري آزمون براساس جداول عناوین رشته و گرايشهاي امتحانی، دروس و ضرايب امتحانی مطابق اطلاعات جداول منتشر شده خواهد بود.

ضمناً با توجه به تغيير صورت گرفته در رشته‌امتحاني 1276- مجموعه مهندسی فناوری اطلاعات (IT) جدول مربوط به مواد امتحاني و ضرايب دروس اين رشته‌ امتحاني به صورت جداگانه به شرح ذيل اعلام مي‌گردد. لذا داوطلبان متقاضي اين رشته‌ امتحاني ضرورت دارد براساس اين اطلاعات نسبت به مطالعه مواد امتحاني اقدام نمايند.