آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

تمدید مهلت ثبت نام استخدامی کارشناس رسمی دادگستری 

 

 

تمدید مهلت ثبت نام استخدامی کارشناس رسمی دادگستری 

سلزمان سنجش با صدور اطلاعیه ای از تمدید مهلت ثبت نام استخدامی کارشناس رسمی دادگستری خبر داد. بر اساس این اطلاعیه مهلت ثبت نام استخدامی کارشناس رسمی دادگستری تا بیستم مهر ماه تمدید شد. همچنین آن دسته از متقضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام کرده بودند می توانند اطلاعات مربوطه خود را در سامانه ویرایش کنند. توجه داشته باشید بر خلاف ذهنیت عمومی، در این آزمون فارغ التحصیلان رشته های مختلف که در دفترچه اعلام نیاز شده باشد می توانند با توجه به شرایط ذکر شده نسبت به ثبت نام در آزمون استخدامی  کارشناس رسمی دادگستری اقدام کنند. متن اطلاعیه سازمان سنجش در مورد تمدید مهلت ثبت نام استخدامی کارشناس رسمی دادگستری را در در پایین مشاهده می کنید. همچنین برای مشاهده رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی می توانید از لینک زیر دفترچه راهنمای ثبت نام استخدامی کارشناس رسمی دادگستری را دانلود کنید.

دفترچه راهنمای ثبت نام استخدامی کارشناس رسمی دادگستری

اطلاعیه سازمان سنجش درباره تمدید مهلت ثبت نام استخدامی کارشناس رسمی دادگستری 

متن اطلاعیه سازمان سنجش درباره تمدید مهلت ثبت نام استخدامی کارشناس رسمی دادگستری به شرح زیر است:

پيرو انتشار دفترچه راهنماي ثبت‌ نام آزمون كارشناسان رسمي دادگستري سال 1398، همچنين اطلاعيه‌هاي مورخ 98/07/08 و 98/07/09، با توجه به اعلام شوراي عالي كارشناسان رسمي دادگستري بدينوسيله به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت‌ نام مي‌رساند شرايط ثبت نام متقاضيان آزمون كارشناسان رسمي دادگستري از حيث رشته تحصيلي و سابقه كار به شرح ذيل اعلام مي‌گردد:

1-متقاضيان با داشتن دانشنامه كارشناسي و بالاتر مرتبط، با 5 سال سابقه كار تجربي پس از اخذ دانشنامه تحصیلی.

2-متقاضيان براي رشته هاي كارشناسي كه رشته دانشگاهي ندارند با داشتن دانشنامه غير مرتبط و 15 سال سابقه كار تجربي مرتبط.

لذا با عنايت به مراتب فوق و به منظور فراهم نمودن تسهيلات براي آن دسته از داوطلباني كه تا اين تاريخ (98/07/13) براي ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتيبي اتخاذ گرديده است كه بتوانند تا روز شنبه مورخ 98/07/20 نسبت به ثبت‌نام و يا ويرايش اطلاعات خود اقدام نمايند. بنابراين كليه متقاضيان‌، ضرورت دارد كه تا مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنماي ثبت‌نام، مندرجات اطلاعيه‌هاي فوق و همچنين اين اطلاعيه و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذكور اقدام نمايند.

ضمناً آن دسته از داوطلباني كه قبلاً در اين آزمون ثبت‌نام نموده‌اند مي‌توانند با توجه به مندرجات اطلاعيه‌هاي صادر شده، در صورت تمايل نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود در بازه زماني تعيين شده اقدام نمايند."

شوراي عالي كارشناسان رسمي دادگستري