تکمیل ظرفیت غیر قانونی دانشگاه آزاد 98
موافقت با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 

 

 

موافقت با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 

بعد از کش و قوس های فراوان بین دانشگاه آزاد و شورای سنجش و پذیرش بالاخره با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد موافقت شد. تکمیل ظرفیت داشنگاه آزاد در چند روز اخیر به پر حاشیه ترین خبر این روزهای حوزه کنکور تبدیل شده بود که سرانجام شورای سنجش و پذیرش با صدور اطلاعیه ای در سایت سازمان سنجش از موافقت با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد موافقت کرد اما این موافقت فقط با تکمیل ظرفیت در گروه رشته های علوم پزشکی بر اساس ظرفیت های اعلام شده از سوی وزارت بهداشت است. متن کامل اطلاعیه منتشر شده را در قسمت زیر می توانید مشاهده کنید.

اطلاعیه موافقت با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 

اطلاعیه موافقت با تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد که توسط شورای سنجش و پذیرش در سایت سازمان سنجش منتشر شده است به شرح زیر است:

به اطلاع كليه داوطلبان آزمون سراسري سال 1398مي‌رساند، شوراي سنجش و پذيرش دانشجو براساس درخواست رئيس محترم دانشگاه آزاد اسلامي و با حضور ایشان در روز يكشنبه مورخ 1398/7/7 به صورت فوق‌العاده تشكيل جلسه داد و مصوب نمود:

انجام تكميل ظرفيت رشته‌هاي علوم پزشكي دانشگاه آزاد اسلامي بر اساس ظرفيت‌هاي اعلامي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي براي سال 1398 بلامانع است.

انجام تكميل ظرفيت در رشته‌هاي غير علوم پزشكي مورد تصويب قرار نگرفت و مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامي تمهيدات لازم را مبني بر لغو تكميل ظرفيت اين رشته‌ها انجام دهد.