تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری 97 دانشگاه آزاد
اعلام نتایج کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98

اعلام نتایج کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98

نتایج کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98 در سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org اعلام شده است. داوطلبان می توانند با مراجعه به این سایت و درج کدملی و کد دسترسی کارنامه انتخاب رشته خود را مشاهده نمایند.داوطلبن همچنین می توانند برای اطلاع از زمان و مکان ثبت نام به این مرکز مراجعه نمایند و اطلاعات ثبت نامی خود را مشاهده نمایند.

زمان و نحوه مراجعه پذیرفته شدگان کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98

پذیرفته شدگان همه رشته ها باید در یکی از روزهای دوشنبه و سه شنبه 25 و 26 شهریور ماه 98 با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آن ها در سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی https://sanjesh.iau.ac.ir و همچنین سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://www.iau.ac.ir درج شده است، مراجعه نمایند.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری دانشگاه آزاد 98

1- اصل دیپلم کامل یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام قدیم متوسطه، اصل گواهی اتمام دوره پیش دانشگاهی و یا اصل دیپلم کامل و یا اصل گواهی قبولی پایان تحصیلات نظام جدید متوسطه به همراه تصویر آن ها 

چنانچه پذیرفته شدگان اصل مدرک تحصیلی خو درا در اختیار نداشته باشند ولی تصویر یا گواهی معتبر پایان دوره را ارائه کنند باید متعهد گردند اصل مدرک را قبل از پایان نیمسال اول به دانشگاه تحویل دهند. و تعهد مذکور نیز همراه با تضمین های مالی (چک یا سفته به مبلغ 10 میلیون ریال) می باشد.

2- اصل شناسنامه عکس دار و دو برگ تصویر از تمام صفحات آن (اصل شناسنامه صرفا برای تطبیق خواهد بود.)

3- اصل و یک برگ از فتوکپی کارت ملی (اصل کارت صرفا برای تطبیق خواهد بود.)

4- شش قطعه عکس 4*3 تمام رخ که اخیرا تهیه و مشخصات پذیرفته شده در پشت آن نوشته شده باشد (برای مشمولین 12 قطعه)

5- اصل و دو برگ تصویر مدرک مشخص کننده وضعیت خدمت وظیفه عمومی پذیرفته شدگان مرد

6- تکمیل و ارائه ی فرم درخواست ثبت نام، فرم های مربوطه به تعهدات و سایر فرم هایی که از طرف واحد یا مرکز دانشگاهی در اختیار پذیرفته شدگان متقاضی ثبت نام قرار خواهد گرفت.

7- مشمولان دیپلمه ای که با استفاده از تعهدات خدمتی وزارت خانه ها و سازمان های دولتی از خدمت دوره ضرورت معاف می باشند و معافیت آنان پس از انجام تعهد مقرر صادر می گردد، باید موافقت نامه رسمی از وزارت خانه یا سازمان متبوع (چنانچه لطمه ای به انجام تعهدات وارد نشود) را ارائه دهند.

افرادی که به عنوان سرباز معلم مشغول خدمت وظیفه عمومی هستند برای ثبت نام لازم است با مجوز وظیفه عمومی از خدمت ترخیص گردند.

8- شاغلین نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران بایستی گواهی موافقت و معرفی سازمان مربوطه را ارئه نمایند.

9- پذیرفته شدگانی که در فرم ثبت نام اینترنتی شرکت در آزمون، خود را مشمول ماده واحده مصوب مجلس شورای اسلامی موضوع استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران دانسته اند، باید هنگام ثبت نام فرم مربوط به تعهدنامه استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران را تکمیل و به واحد یا مرکز دانشگاهی ارائه نمایند. بدیهی است چنانچه در هر زمان از ثبت نام و یا حین تحصیل، واجدالشرایط بودن این قبیل از دانشجویان در استفاده از سهمیه مذکور به اثبات نرسد، دانشگاه از ادامه تحصیل آنان ممانعت به عمل خواهد آورد و در این صورت حق اعتراض نخواهند داشت.

میزان شهریه، هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی دوره کارشناسی آزاد 98

شهریه پذیرفته شدگان آزمون از دو بخش هزینه ثابت و متغیر تشکیل شده است که در هر نیمسال تحصیلی از دانشجویان دریافت می کردد. علاوه بر دو مورد فوق الذکر دانشجویان فقط در بدو ورود به دانشگاه و در نیمسال اول باید مبلغ 1500000 ریال برای پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی به شماره حساب جاری محل دانشگاه قبولی واریز نمایند.

کلیه پذیرفته شدگان آزمون که قصد ثبت نام دارند باید شهریه، هزینه خدمات آموزشی و مبلغ 31500 ریال حق بیمه دانشجویی را پس از انجام مراحل ثبت نام صرفا به حساب جاری که از طرف محل دانشگاهی اعلام خواهد شد، واریز نمایند.