اعلام نتایج دکتری تخصصی بدون کنکور دانشگاه آزاد 97
زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد آزاد 98

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد آزاد 98

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد آزاد 98 در روزهای شنبه و یکشنبه 23 و 24 شهریور ماه 98 می باشد. پذیرفته شدگان نهایی کلیه رشته ها لازم است در روزهای تعیین شده با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام به واحدهای ذیربط که نشانی و تلفن آن ها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به نشانی sanjesh.iau.ac.ir و سامانه دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس iau.ac.ir درج شده است، مراجعه نمایند.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

مدارک لازم برای ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

1- اصل مدرک کارشناسی صادره از دانشگاه آزاد اسلامی یا سایر دانشگاه های معتبر داخل و خارج کشور که مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشت به انضمام ریز نمرات دوره کارشناسی با قید معدل

پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی خود نمی باشند باید اصل گواهی تایید شده دال بر فراغت از تحصیل را که توسط دانشگاه محل تحصیل با قید معدل صادر شده باشد به همراه ریز نمرات تایید شده ارائه نمایند.

فارغ التحصیلان مشمول دوره کارشناسی که با ارائه گواهی تایید شده از محل تحصیل در دوره مذکور ثبت نام می نمایند، علاوه بر گواهی و ریز نمرات مذکور باید تصویر برگ لغو معافیت تحصیلی دوره کارشناسی را ارائه نمایند. همچنین چنانچه دوره مذکور را در مدتی بیش از شش سال از بدو ورود، به اتمام رسانده اند باید تصویر مجوز افزایش سنوات بدون ذکر غیبت را برای مدتی که مازاد بر شش سال تحصیل کرده اند، ارائه نمایند.

2- اصل شناسنامه و دو برگ فتوکپی خوانا از تمام صفحات ( اصل شناسنامه برای تطبیق می باشد)

3- اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی (ارائه اصل کارت جهت برابر با اصل بودن تصویر کارت می باشد)

4- شش قطعه عکس 4*3 تمام رخ (از یک نگاتیو) که اخیرا تهیه شده باشد (برای برادران مشمول 12 قطعه عکس)

5- مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران را مشخص می نماید.

افرادی که از نظر مقررات وظیفه عمومی حائز شرایط ثبت نام نیستند (از جمله دارای دفترچه اعزام به خدمت با غیبت می باشند و یا با غیبت به خدمت اعزام شده اند یا در برگ اعزام آنان دانشجوی اخراجی یا انصرافی یا ترک تحصیل ذکر شده است) مجاز به ثبت نام نمی باشند.

6- تکمیل و ارائه ی سایر فرم های ثبت نام که توسط واحد دانشگاهی در اختیار پذیرفته شدگان قرار داد می شود.

میزان شهریه، هزینه خدمات آموزشی و حق بیمه دانشجویی دوره کارشناسی ارشد آزاد 98

1- شهریه پذیرفته شدگان از دو بخش شهریه ثابت و متغیر تشکیل شده است که در هر نیمسال تحصیلی از پذیرفته شدگان دریافت می گردد. علاوه بر دو مورد مذکور دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه و فقط در نیمسال اول باید مبلغ 1500000 ریال به عنوان هزینه خدمات آموزشی باید به شماره حساب جاری اعلامی از سوی دانشگاه محل قبولی واریز نمایند.

2- حق بیمه حوادث دانشجویی مبلغ 31500 ریال می باشد که هر پذیرفته باید آن را به حساب جاری اعلامی از سوی محل دانشگاه قبولی واریز نماید.

3- پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که مطابق آئین نامه نقل و انتقالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، مجوز انتقال، مهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آن ها داده نخواهد شد.