کنکور ارشد وزارت بهداشت 98-97
زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 معمولا یک ماه بعد از انجام انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر می شود. 

نتایج نهایی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir اعلام خواهد شد. پذیرفته شدگان لازم است جهت ثبت نام بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل کپی و اسکن مدارک مورد نیاز و طبق زمان بندی اعلام شده در سایت دانشگاه پذیرفته شده، جهت ثبت نام به آموزش دانشگاه مراجعه نمایند.

آمار ثبت نام کنندگان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99

تعداد ۶۷ هزار و ۹۱ نفر در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 99 ثبت نام کرده‌اند که در 80 رشته به رقابت پرداختند

ظرفیت پذیرش اولیه آزمون ارشد وزارت بهداشت 99

ظرفیت پذیرش اولیه آزمون ارشد وزارت بهداشت 99 رشته‌ های گروه پزشکی سال 99، تعداد ۳ هزار و ۹۴۶ نفر  است که در دوره های ظرفیت اولیه عادی و شهریه پرداز پذیرش می شوند.

امسال برای داوطلبانی که حائز حد نصاب نمره زبان نبودند، نمرات آزمونی استخراج شد ولی کارنامه علمی صادر نگردید. پس از اعلام نتایج نهایی، در صورت عدم تکمیل ظرفیت پذیرش در هر یک از رشته محل ها با واجدین شرایط این مرحله، تکمیل ظرفیت علاوه بر واجدین شرایط، از بین سایر افرادی که دارای نمره زبان کمتر از حد نصاب (غیر منفی ولی کمتر از 25%) هستند، انجام خواهد شد. این افراد در صورت قبولی، چنانچه در درس زبان حائز حد نصاب بین 15% تا کمتر از 25% باشند ملزم به گذراندن دو واحد درس پیش نیاز زبان (تخصصی یا عمومی) و افراد بین صفر تا کمتر از 15% ملزم به گذراندن چهار واحد درس زبان (تخصصی یا عمومی) می باشند.این استثنا صرفا در آزمون سال جاری و به شرط تصویب شورای عالی برنامه ریزی قابل اعمال می باشد.