دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

مهلت ثبت نام وام های صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت 98-97
کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 در دوره های روزانه (عادی رایگان)، شهریه پرداز دانشگاه آزاد اسلامی و مجازی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار گرفته است. داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت علاوه بر دریافت کارت، معدل خود را نیز ویرایش نمایند.

داوطلبان پس از ورود به سایت و با مراجعه به فیلد کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 و انتخاب کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد می توانند با داشتن کد رهگیری خود، کارت ورود به جلسه را دریافت نمایند.

در صورتی که کد رهگیری را به هر دلیلی فراموش کرده اید با انتخاب گزینه فراموشی کد رهگیری می توانید نسبت به بازیابی کد رهگیری خود برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد وزارت بهداشت 98 اقدام نمایید.

تعداد ثبت نام کنندگان آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

تعداد ۷۰ هزار و ۹۴ نفر در آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۱ هزار و ۸۶۱ نفر زن و ۱۸ هزار و ۲۳۳ نفر مرد هستند.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98

آزمون کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 98 (رشته‌ های گروه علوم پزشکی) در نوبت‌های صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ تیرماه ۹۸ در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار می‌ شود.