دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 98

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 98

ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 از یکشنبه 15 اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا روز چهارشنبه 6 شهریور ماه ادامه دارد.

داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 98، می توانند با توجه به مهلت تعیین شده، با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org کارت اعتباری تهیه کنند و پس از انتخاب حداکثر 20 رشته محل از دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 98، اقدام به تکمیل فرم ثبت نام نمایند. 

براساس ضوابط و مصوبات مربوط، هر داوطلب می‌ تواند براساس شرایط خود، متقاضی یکی از سهمیه‌ های مصوب مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 98 شود.

مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در دفترچه ثبت نام برای هر رشته تحصیلی، به عهده داوطلب است. چنانچه موضوع خلاف یا عدم رعایت ضوابط و شرایط (سهوی یا عمدی) حتی پس از قبولی فرد در این مرحله پذیرش و یا هر مرحله از تحصیل مشخص شود، قبولی وی در دانشگاه لغو شده و نمی تواند ادامه تحصیل دهد.

برای دانلود دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 به لینک زیر مراجعه نمایید.

 

 

شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 98

تمام داوطلبان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد  98،  با دارا بودن مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه علمی کاربردی می توانند در هر رشته ای ثبت نام نمایند.

پذیرش نهایی بر اساس اولویت معدل کل دوره کاردانی و کد رشته انتخابی داوطلب در فرم ثبت نام اینترنتی صورت خواهد گرفت.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد 98

با توجه به این که پذیرش داوطلبان بر اساس معدل کل دوره کاردانی انجام می گیرد، نحوه چیدمان کد رشته محل های انتخابی هیچگونه تاثیری در پذیرش داوطلب نخواهد داشت. پس در زمان انتخاب رشته صرفا علایق خود را مدنظر قرار دهید.

داوطلبان بایستی معدل کل مقطع کاردانی خود را دقیقاً مطابق معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی درج نمایند، چرا که در صورت مغایرت اعلامی با معدل مندرج در مدرک فارغ التحصیلی از ثبت نام و ادامه تحصیل فرد جلوگیری خواهد شد و قبولی آنها لغو می‌ گردد.