اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 98

زمان برگزاری آزمون دکتری 98

نتایج اولیه آزمون آزمون دکتری 98 نیمه متمرکز، امروز سه شنبه 27 فروردین 98 در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر می شود. 

کلیه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌ رسانی مذکور و وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات فردی (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد) کارنامه اولیه خود را مشاهده نموده و در صورت لزوم از آن پرینت تهیه نمایند. آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند، لازم است براساس برنامه زمانی تعیین شده در اطلاعیه‌ای که به همراه اعلام نتایج در پایگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان منتشر می‌ گردد، پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته، نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه اقدام نموده و سپس کد رشته‌ محل‌ های انتخابی خود را به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی وارد نمایند.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری 98

اطلاعیه تکمیلی درخصوص زمان و نحوه انتخاب رشته و زمان انتشار دفترچه‌ انتخاب رشته آزمون دکتری 98 به همراه اعلام نتایج در پایگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت.

آمار داوطلبان آزمون دکتری 98

 از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه آزمون بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ مجاز به انتخاب رشته شده اند. از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ تعداد ۶۵ هزار و ۵۵۰ نفر زن و ۸۴ هزار و ۹۸۵ نفر مرد هستند.