زمان ثبت نام مجدد آزمون کارشناسی ارشد 98

زمان ثبت نام کنکور ارشد 98

مرحله اول ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 98 برای پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه ازاد از 16 آذر شروع شد و 25 آذر پایان یافت. داوطلبانی که در این بازه زمانی در آزمون کارشناسی ارشد 98 ثبت نام نکرده اند، می توانند از 28 بهمن تا اول اسفند 97 نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند. همچنین اطلاعات ثبت نام داوطلبانی که در این بازه زمانی در آزمون کارشناسی ارشد 8 ثبت نام کرده اند، از 28 بهمن تا اول اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. 

آمار ثبت نام کنندگان آزمون کارشناسی ارشد 98

آمار ثبت نام کنندگان آزمون کارشناسی ارشد 98 در بازه زمانی 16 تا 25 آذر 97، 457 هزار نفر می باشد.

شرایط شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 98

شرایط شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 98 به شرح زیر می باشد:

تمامی دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی می توانند در صورت دارا بودن شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی در آزمون ورودی شرکت کنند.

دارندگان مدرک معادل دوره کارشناسی در صورتی که مشمول آئین نامه ابلاغی شماره ۲/۷۷۶۳۳ مورخ ۲۸ مرداد ۹۲ توسط معاون آموزشی وزارت علوم باشند، می توانند در آزمون شرکت کنند.

مؤسسات برای پذیرش دانشجو در مهرماه از داوطلبانی می توانند پذیرش به عمل آورند که حداکثر تا سی و یکم شهریورماه 98 فارغ التحصیل شوند. تاریخ فارغ التحصیلی برای داوطلبانی که شروع تحصیل آنان در صورت وجود ظرفیت نیمسال دوم است، سی ام بهمن ماه 98 خواهد بود.

زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد 98

آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال ۹۸ برگزار می شود.