آخرین مهلت تکمیل ظرفیت کنکور 97 در غیرانتفاعی ها

تکمیل ظرفیت دانشگاه غیرانتفاعی 97

آخرین مهلت تکمیل ظرفیت کنکور 97 در موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی (در رشته های تحصیلی صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری 97)، 30 مهرماه 97 می باشد.

داوطلبانی که در کنکور سراسری 97 ثبت نام کرده و یا نکرده اند، می توانند با مراجعه به لینک جستجوی عنوان موسسه و کد رشته در پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه نمایند.

این داوطلبان هچنین می توانند به پایگاه اطلاع رسانی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی مراجعه کرده و ضمن مشخص کردن رشته و موسسه مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک اعلام شده تا ۳۰ مهرماه ۹۷ به موسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.

کلیه متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ ۳۱ شهریور ۹۷ دارای مدرک دیپلم کامل متوسطه نظام قدیم (دوره چهارساله) یا پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی (فوق دیپلم) بوده باشند.

تمامی داوطلبان باید در زمان ثبت‌ نام از طریق موسسه مربوط، بابت هزینه ثبت‌ نام نسبت به پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال (۲۲ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

هر داوطلب منحصراً می‌ تواند در یک گروه آزمایشی و یک کد رشته محل متقاضی شود.

بدیهی است در صورت ثبت‌ نام داوطلب در دو کد رشته و یا در دو مؤسسه، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌ شدگان یکی از موسسات بر اساس ضوابط این سازمان حذف خواهد شد و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد بود.

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ردیف پذیرفته‌ شدگان نهایی کنکور سراسری 97 (مرحله شهریور ماه) قرارگرفته‌اند، چنانچه در این مرحله متقاضی ثبت‌ نام و ادامه تحصیل باشند و در یکی از مؤسسات ثبت‌ نام کنند، قبولی قبلی آنها در شهریورماه لغو خواهد شد.