مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97 

مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97 

ثبت نام پذیرفته شدگان رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97 از 24 مهر ماه آغاز می گردد. نتایج رشته های با آزمون علوم پزشکی دانشگاه آزاد 97 در سامانه اعلام نتایج مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.net منتشر شده است. پذیرفته‌ شدگان باید در یکی از روزهای سه شنبه 24 مهر ماه تا یکشنبه 29 مهر ماه با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به واحدهای مربوطه که نشانی و شماره تماس آن ها در سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس www.sanjesh.iau.ac.ir و سامانه دانشگاه ازاد اسلامی به نشانی iau.ac.ir درج شده، مراجعه کنند.

عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت نام می باشد و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

پذیرفته شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، پزشکی تهران، بروجرد، نجف‌آباد، تبریز، مشهد، قم، شیراز، همدان و اراک برای اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌ نام باید به آدرس سایت آن واحدها مراجعه کنند.

دانشجویان غیر مشمول وظیفه عمومی رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97

دانشجویان غیر مشمول وظیفه عمومی رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97 (خواهران یا برادران دارای کارت معافیت یا کارت پایان خدمت) جهت انتقال، تغییر رشته و یا تغییر مقطع مجدد در آزمون شرکت کرده و پذیرفته شده اند باید ضمن مراجعه به واحد اولیه و ارائه کارنامه اینترنتی قبولی درخواست تسویه حساب کرده و پس از پرداخت هزینه های مربوطه، مدارک تحصیلی خود را دریافت و برای ثبت نام به واحد مقصد مراجعه کنند. (دانشجویان مشمول مجاز به شرکت در آزمون مجدد نیستند.)

انتقال دانشحویان رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97 به واحدهای تعیین شده

همچنین دانشجویان رشته های علوم پزشکی با تکمیل فرم مربوطه متعهد می شوند پس از گذراندن دروس علوم پایه به هر واحدی که دانشگاه با توجه به امکانات خود از نظر آموزشی و بیمارستانی برای ادامه تحصیل آنها تعیین و اعلام می کند، منتقل شده و ادامه تحصیل دهند و حق هیچ گونه اعتراضی در این مورد نداشته باشند.

مجوز ثبت نام اتباع خارجی مقیم 

با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌ نام اتباع خارجی مقیم، بر اساس تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت های اقامتی آن ها و اعلام رسمی آن توسط اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

زمان شروع کلاس های رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97

زمان شروع کلاس های رشته های پزشکی دانشگاه آزاد 97 در  هر واحد یا مرکز دانشگاهی با توجه به امکانات آموزشی در مهرماه یا بهمن ماه سال جاری و زمان تشکیل کلاس در صبح یا عصر یا هر دو وقت خواهد بود.