نتایج نهایی پذیرش دوره های کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی

نتایج نهایی پذیرش دوره های کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی

به گزارش خبرگزاری مهر، نتایج نهایی پذیرش دوره های کارشناسی دانشگاه های علمی و کاربردی در کد رشته محل های دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال 97، در سایت سازمان سنجش منتشر شد.

داوطلبان می توانند با شماره پرونده و اطلاعات فردی در سایت سازمان سنجش، از نتیجه پذیرش خود مطلع شوند.

گزینش پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی

گزینش پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی، از بین داوطلبانی که حدنصاب لازم را کسب کرده اند و بر اساس اولویت کد رشته محل های انتخابی و ظرفیت تخصیص داده شده به هر سهمیه انجام شده است.

آمار پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی

آمار پذیرفته شدگان دوره های کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی، ۳۷ هزار و ۳۹۰ نفر در دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای نظام آموزش مهارتی می باشند.

مدارک لازم برای ثبت نام دوره های کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی

مدارک لازم برای ثبت‌نام دوره های کارشناسی دانشگاه های علمی کاربردی، شامل ۶ قطعه عکس همانند پرسنلی پشت سفید تمام رخ ۴×۳ تهیه شده در سال جاری، تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت، تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت است.

کلیه پذیرفته‌شدگان لازم است در یکی از روزهای سه شنبه ۲۷ شهریور تا یکشنبه اول مهر ۹۷ نسبت به بارگذاری مدارک مندرج در این اطلاعیه در سامانه جامع آموزشی دانشگاه به آدرس www.edu.uast.ac.ir اقدام کنند و سپس با در دست داشتن اصل مدارک و با توجه به کدرشته محل قبولی، به نشانی تعیین شده در جدول شماره (۵) دفترچه راهنمای پذیرش مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت‌نام به مرکز کد قبولی خود مراجعه کنند. عدم ثبت‌نام در تاریخ تعیین شده به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

اصل مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مدرک کاردانی پیوسته آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش به انضمام یک برگ تصویر آن از دیگر مدارک ثبت نام است.

اصل کاربرگ ۱۰۳ (فرم تاییدیه معدل) جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است، اصل کاربرگ ۱۰۱ (گواهی اشتغال) به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسئول، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل) و مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند ۲-۳ مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحات ۴ و ۵ دفترچه راهنمای پذیرش مشخص کند (برای برادران) از دیگر مدارک ثبت نام است.