اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی 97

اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی 97

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از مشاور عالی سازمان سنجش، نتایج کاردانی به کارشناسی شامل رشته های تحصیلی با آزمون و رشته های تحصیلی با سوابق تحصیلی به همراه فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز فوریت های پزشکی در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اعلام شده است. 

کارنامه علمی داوطلبان، حاوی رتبه داوطلب در هر یک از کد رشته های انتخابی در بین متقاضیان این کد رشته ها در سهیمه مربوطه، با توجه به نمره کل و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کد رشته های انتخابی و سایر اطلاعات می باشد.

آمار پذیرفته شدگان نهایی کاردانی به کارشناسی 97

60 هزار و 350 نفر پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته شامل رشته های تحصیلی با آزمون و رشته های تحصیلی با سوابق تحصیلی می باشند.

تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی 97

پذیرفته شدگان باید برای اطلاع از تاریخ و مدارک ثبت نام (علاوه بر مدارک ذکر شده در اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها و موسسات محل قبولی خود مراجعه نمایند. د صورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت دانشگاه، پذیرفته شدگان لازم است با توجه به نشانی و آدرس موسسات در یکی از روزهای سه شنبه 20 شهریور یا چهارشنبه 21 شهریور با در دست داشتن مدارک لازم برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز فوریت های پزشکی باید مطابق بند ب اطلاعیه ای که همزمان با انتشار اسامی منتشر می شود برای انجام مصاحبه اقدام نمایند.