زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد 97

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، زمان انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره های کارشناسی ارشد 97 را امروز 27 خرداد ماه اعلام کرد.

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته ارشد آزاد

دفترچه راهنمای پذیرش کارشناسی ارشد 97 دانشگاه آزاد در سایت مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org منتشر می شود. جزئیات رشته محل ها و نحوه پذیرش در دفترچه اعلام شده است. انتشار دفترچه راهنمای پذیرش دوره های کارشناسی ارشد این دانشگاه به معنای آغاز انتخاب رشته نیست و فعایت های فنی مربوط به انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 97 بر اساس اطلاعات دریافتی داوطلبان از سازمان سنجش، در دست اقدام است و به زودی زمان انتخاب رشته اعلام می شود.

داوطلبان کارشناسی ارشد 97 دانشگاه آزاد می توانند برای انتخاب رشته 100 رشته محل را انتخاب نمایند. اولویت بندی در انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد مشابه با اولویت بندی در انتخاب رشته سازمان سنجش می باشد. همچنین انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از کد دسترسی مندرج در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد، انجام می‌شود. داوطلبانی که در یکی از رشته‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی انتخاب رشته سراسری یا دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته شوند، می‌توانند به دلخواه خود در یکی از رشته ها ثبت‌نام و مشغول به تحصیل شوند.