جلسه کنکور
آخرین فرصت ثبت نام در کنکور ۹۷ امشب 16 اسفند

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش بیان نمود: مهلت ثبت نام در تمدید مجدد کنکور سراسری ۹۷ ساعت ۲۴ امشب ۱۶ اسفند ۹۶ به پایان می رسد. داوطلبان می توانند تا امشب اقدام به ثبت نام و ویرایش اطلاعات خود نمایند.

ثبت نام برای آزمون سراسری سال ۹۷ برای پذیرش در دوره های روزانه، شبانه، نیمه حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و  در کد رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از اول بهمن ۹۶ آغاز و در روز ۱۶ بهمن ۹۶ پایان می یابد.

در این فرصت تعداد ۹۵۱ هزار و ۹۰ نفر ثبت نام نمودند.

اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در مهلت مقرر ثبت نام نمودند از یکشنبه ۱۳ اسفند ماه تا چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

متقاضیان باید پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و مندرجات اطلاعیه منتشر شده در ۱۴ بهمن ماه ۹۶ نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نموده و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

حسین توکلی گفت: داوطلبانی که در مهلت مقرر به هر دلیل موفق به ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۷ نشدند، می توانند تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶ در آزمون ثبت نام نمایند.

داوطلبان برای ثبت نام باید با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و مراجعه به سایت سازمان سنجش، کارت اعتباری ثبت نام را خریداری نمایند.

توکلی بیان کرد: تاکنون تعداد ۳۵ هزار و ۱۹۰ نفر در مهلت مجدد ثبت نام در کنکور سراسری ۹۷ شرکت نمودند.

آزمون سراسری سال ۹۷ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ برگزار خواهد شد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید