دانش آموختگان علوم پزشکی
انتشار کارت آزمون های داروسازی و دندانپزشکی

به گزارش  سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ آزمون‌های ملی و جایابی دندانپزشکی و ارزشیابی داروسازی ۳۰ آذرماه ۹۶ برگزار خواهد شد و کارت ورود به جلسه آزمون در مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر گردد.

این آزمون‌ در 30 آذرماه ۹۶ با حضور ۵۵۵ داوطلب به صورت الکترونیک برگزار می گردد.

همچنین کارت ورود به جلسه این سه آزمون از  ۲۸ آذرماه تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر می شود و داوطلبان می توانند با درج اطلاعات لازم پرینت کارت خود را تهیه نمایند.

در آزمون ملی دندانپزشکی ۳۴۹ نفر، در آزمون ارزشیابی دانش‌آموختگان داروسازی خارج از کشور ۱۵۶ نفر و در آزمون جایابی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور ۵۰ نفر ثبت‌ نام نمودند.

31 مین دوره آزمون جایابی دانش آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور مختص افرادیست که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شدند، واجد شرایط ثبت نام و مجاز به شرکت در آزمون جایابی می باشند (ورودی های پیش از اگوست ۲۰۰۹).

مرحله نظری هشتمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور مختص افرادی است که توسط مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی معرفی شده باشند، واجد شرایط ثبت نام و مجاز به شرکت در آزمون ملی می باشند (ورودی های پس از اگوست ۲۰۰۹).

چهاردهمین دوره آزمون ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی خارج از کشور مختص افرادی که توسط مرکز خدمات آموزشی معرفی شده باشند، واجد شرایط نام نویسی اینترنتی و شرکت در آزمون ارزشیابی می باشند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید