جلسه کنکور
فردا نتایج کاردانی فنی حرفه ای منتشر می شود

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش بیان نمود:  اسامی پذیرفته‌ شدگان نهایی آزمون دوره‌ های کاردانی نظام‌ جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سه شنبه 21 شهریور منتشر می شود.

اسامی پذیرفته‌ شدگان نهایی آزمون دوره‌ های کاردانی نظام‌ جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی) سال  ۱۳۹۶ تا ساعت ۹ صبح سه شنبه ۲۱ شهریور ماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی:www.sanjesh.org اعلام می‌ گردد.

دکتر حسین توکلی گفت: ۱۴۴ هزار و ۴۳۹ نفر در این دوره قبول شده اند که ثبت نام کننده در دوره‌های کاردانی نظام جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی– غیرانتفاعی) سال ۱۳۹۶ اعم از رشته هایی که پذیرش آنها با آزمون و یا با سوابق تحصیلی بوده می توانند نتیجه خود را فردا سه شنبه ۲۱ شهریور در سایت سازمان سنجش مشاهده کنند. 

توکلی گفت: از این تعداد ۵۶ هزار و ۳۷۲ نفر زن و ۸۸ هزار و ۶۷ نفر مرد می باشند.

داوطلبانی که در ردیف پذیرفته‌ شدگان نهایی این آزمون قرار دارند می توانند با توجه به مندرجات اطلاعیه‌ای که در این خصوص به همراه اعلام نتایج منتشر می شود، ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی آموزشکده‌ها و موسسات آموزش عالی ذیربط و کسب اطلاع از برنامه زمانی و مدارک اعلام شده مربوط، در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

دکتر توکلی گفت : اگر برنامه زمانی خاص در سایت دانشگاه نبود، پذیرفته‌ شدگان باید با توجه‌ به‌ نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در دفترچه ‌راهنمای‌ آزمون‌ در یکی از روزهای شنبه و یا یکشنبه ۲۵ و ۲۶ شهریور ۹۶ با در دست ‌داشتن ‌مدارک‌ لازم‌، به‌ شرح‌ مندرج‌ در اطلاعیه‌ اعلام نتایج پذیرفـته‌شدگان برای‌ ثبت‌نام‌ به‌ موسسه محل‌ قبولی‌ خود مراجعه‌ نمایند.

عدم مراجعه به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت نام به منزله انصراف از تحصیل آنان می باشد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید