ارشد سم شناسی پزشکی برای دارندگان لیسانس گیاه پزشکی
انتشار نتایج نهایی پذیرش دستیار زنان و روانپزشکی

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ نتایج نهایی پذیرش در رشته های روانپزشکی و زنان و زایمان امروز ۸ شهریور در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام می گردد.

نتایج نهایی پذیرش در چهل و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ۲۵ مردادماه ۹۶ اعلام گردید و با توجه به اعلام دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی، در ۲ رشته روانپزشکی و زنان و زایمان برای معرفی شدگان یک برابر ظرفیت مصاحبه برگزار گردید.

همچنین مصاحبه های معرفی شدگان در روز جمعه سوم شهریور برگزار شد و مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام نمود صلاحیت های حرفه ای و بالینی ۹۵ درصد افراد در این آزمون تایید گردید که اسامی پذیرفته شدگان امروز چهارشنبه ۸ شهریور از طریق سایت سنجش آموزش پزشکی انتشار می یابد.

طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی همانطور که پیش از این اعلام شد دیگر افرادی که در مصاحبه مورد تایید قرار نگرفتند به اولین رشته محلی که پس از رشته های زنان و زایمان یا روانپزشکی که حد نصاب نمره قبولی را دارند معرفی شدند.

داوطلبانی که در مصاحبه  تایید نشدند نیز می توانند نتیجه خود را از روز چهارشنبه ۸ شهریور بر روی سایت سنجش آموزش پزشکی مشاهده نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید