ارشد سم شناسی پزشکی برای دارندگان لیسانس گیاه پزشکی
۲۱ اردیبهشت برگزاری آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی 

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ آزمون پذیرش دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ۲۱ اردیبهشت ماه ۹۶ برگزار خواهد شد داوطلبان می توانند در روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه کارت خود را از سایت دانشگاه ها دریافت نمایند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان نمود: هزار و ۳۵۲ داوطلب در ۷۱۱ رشته آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) ثبت نام نمودند که این داوطلبان می‌توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه با مراجعه به سایت دانشگاه محل آزمون خود، نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.

دکتر محمدحسین پورکاظمی گفت: آزمون پذیرش دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) از سوی دانشگاه‌ های علوم پزشکی مجری آزمون برگزار می گردد. در این دوره از میان یک هزار و ۳۵۲ نفر ثبت نام کننده، ۷۲۱ داوطلب مرد و ۶۳۱ داوطلب زن می باشند.

آزمون فلوشیپ توسط دانشگاه های مجری طراحی و اجرا می گردد و مرکز سنجش به همراه دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی بر این آزمون نظارت دارند.

بعد از برگزاری آزمون کتبی، افرادی که حد نصاب لازم را کسب نمودند به آزمون شفاهی معرفی خواهند شد. دانشگاه های علوم پزشکی آزمون شفاهی را به صورت روش‌های آسکی و یا PMP و همچنین مصاحبه ساختارمند برگزار می نماید. زمان بندی آزمون شفاهی از سوی دانشگاه ها ارائه می گردد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید