علوم پزشکی
انتشار کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی 

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ چهل و چهارمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی ۱۴ اردیبهشت ۹۶ برگزار گردید و کلید اولیه آزمون امروز ۱۶ اردیبهشت ماه به تفکیک دفترچه ها منتشر گردید.

44امین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴ هزار و ۴۰۸ داوطلب برگزار گردید  که از این تعداد، ۷ هزار و ۵۳۴ داوطلب زن و ۶ هزار و ۸۷۴ داوطلب مرد در این آزمون شرکت نموند.

آزمون فوق در دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، اردبیل، ارومیه، زاهدان، اصفهان، مازندران، اهواز، شهید صدوقی یزد، همدان، شهر تهران، تبریز، شیراز، بندرعباس، گیلان، کرمان، کرمانشاه، بوشهر، لرستان، گلستان و بیرجند برگزار گردید.

کلید اولیه آزمون به تفکیک دفترچه های A، B ، C و D  در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir منتشر گردید و داوطلبان می توانند با ورود به سایت کلید اولیه را مشاهده نمایند.

داوطلبان مجاز می باشند پس از اعلام کلید آزمون به مدت ۷۲ ساعت نسبت به ارسال اعتراض به سؤالات آزمون مذکور اقدام لازم را منحصرا از طریق سایت اینترنتی http://sanjeshp.ir به عمل آورند.

رسیدگی به اعتراضات واصله پس از مدت زمان مقرر به هیچ عنوان مقدور نیست.

بعد از رسیدگی به اعتراضات واصله در خصوص طراحی سئوالات، کارنامه اولیه داوطلبان به همراه فرم انتخاب رشته – محل درپایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان واجد شرایط پذیرشی که بدون لحاظ کردن تراز بندی و ضریب دهی نمرات، حداقل نمره ۱۵۰ از ۶۰۰ نمره کل آزمون را کسب کرده باشند، قرار می گیرد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید