رشته صنایع
کارشناسی ارشد مهندسی صنایع - لجستیک و زنجیره تامین

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3 گام به نقل از مهر؛ شورای دانشگاه تربیت مدرس در نشست اخیر خود، راه اندازی دوره کارشناسی ارشد مهندسی صنایع – لجستیک و زنجیره تامین تصویب نمود.

سعید مینایی مدیر دفتر برنامه ریزی، گسترش و بازنگری دانشگاه تربیت مدرس در این جلسه بیان نمود: برخورد ریشه ای و اصولی با مسائل موجود با تکیه بر اصول علمی مدیریت زنجیره تامین و همچنین مهندسی لجستیک، از طریق تربیت و بکارگیری متخصصان امور مهندسی لجستیک و زنجیره تامین در سازمان ها و شرکت ها امری ضروری می باشد.

سعید مینایی گفت: دوره کارشناسی ارشد مهندسی لجستیک و زنجیره تامین یکی از مجموعه‌های آموزش عالی در زمینه فنی مهندسی در دوره کارشناسی ارشد، مهندسی صنایع می باشد.

وی افزود: فارغ‌التحصیلان این رشته می‌ توانند به عنوان کارشناس راه‌ حل‌ های علمی و کاربردی در زمینه طراحی و بهینه‌ سازی ساختار و فرآیندهای زنجیره تامین و بهبود عملکرد آنها و همچنین پیاده‌سازی سیستم های مدیریت زنجیره‌ را تامین و ارائه نمایند.

مدیر دفتر برنامه ریزی، گسترش و بازنگری دانشگاه تربیت مدرس گفت: هدف این گرایش  تربیت متخصصانی با توان تحلیل، طرح ‌ریزی و طراحی، پیاده ‌سازی و بهبود علمکرد زنجیره‌ های تامین و فرآیند های جاری آن بر جنبه‌ های مهندسی می باشد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید