بورسیبه دکتری
دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر، دفترچه انتخاب رشته های تحصیلی آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۶ عصر امروز چهارشنبه ۳۰ فروردین منتشر گردید.

کارنامه نتیجه اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۶ از ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۲۸ فروردین ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.

طبق برنامه اعلام شده دفترچه انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲)  آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۳۹۶ از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین طریق سایت سازمان سنجش منتشر شد.

داوطلبانی که طبق مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده اند باید از روز شنبه ۹ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶ نسبت به ثبت کدرشته‌ محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند.

پذیرفته شدگان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام کرده، سپس کد رشته‌ محل‌ های مورد علاقه خود را، از  کد رشته‌ محل‌ های مربوط به رشته امتحانی انتخاب و اولویت‌ ها را به ترتیب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب های خود اقدام نمایند.

اسامی معرفی‌ شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم ( مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و...) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه های مجری در هفته اول خرداد ماه ۹۶ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر می شود.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته گردیدند و علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاههای آزاد اسلامی هستند لازم است به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه و طبق اطلاعیه های مربوط که در سایت دانشگاه آزاد اطلاع رسانی خواهد شد اقدام نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید