آزمون
انتشار کارت کنکور دکتری ۹۶

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش بیان نمود: کارت شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش منتشر گردید و داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند از آن پرینت تهیه نمایند.

آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ تمام دانشگاه‌ ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه ۶ اسفند ۹۶ در ۷۷ گروه آموزشی و برای ۲۴۴ کد رشته امتحانی در یک نوبت و در ۵۴ شهرستان کشور برگزار خواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کارت شرکت در آزمون برای ۲۶۰ هزار و ۱۱۰ داوطلب صادر ، که از این تعداد ۱۱۰ هزار و ۱۷۹ نفر زن و ۱۴۹ هزار و ۹۳۱ مرد می باشند.

کارت شرکت در آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ به همراه برگ راهنمای مربوط از امروز سوم اسفند ۹۵ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار داده و داوطلبان تا ساعت ۲۴ پنجشنبه ۵ اسفندماه ۹۵ فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای یا اطلاعات ثبت نامی، از آن پرینت تهیه نمایند.

جهت شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی می باشد.

دکتر حسین توکلی افزود: اجرای مرحله اول آزمون متمرکز توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌ گردد و تخصیص امتیاز مربوط به سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و علمی و... توسط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پذیرنده دانشجو صورت می گیرد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید