جلسه کنکور
امشب پایان فرصت مجدد ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام نمود: مهلت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ ساعت ۲۴ امشب سوم اسفند به پایان می رسد و داوطلبان می توانند با ثبت نام اطلاعات خود را نیز ویرایش نمایند.

متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ در روزهای اول تا یازدهم دی ماه ۹۵ فرصت ثبت نام در این آزمون را داشتند. همچنین فرصت مجددی برای ثبت نام در روزهای اول تا سوم اسفند ماه ۹۵ در اختیار متقاضیانی موفق به ثبت نام در مهلت قبل نشدند قرار گرفت که این فرصت مجدد امشب  پایان می یابد.
قبلاً تعداد ۷۵۹ هزار و ۶۹۵ نفر در این آزمون ثبت‌ نام نمودند که در فرصت مجدد ثبت نام نیز تاکنون ۴۴ هزار و ۴۲۰ داوطلب جدید در این آزمون ثبت نام انجام دادند.

دکتر توکلی گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ برای پذیرش در دانشگاه های و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد.

فرصت مجدد به منظور تسهیلات بیشتر برای داوطلبانی که موفق به ثبت نام در مهلت مقرر نشدند، ارائه گردید. داوطلبانی که پیش از این هم اقدام به ثبت نام نمودند نیز می توانند تا ساعت ۲۴ امشب سوم اسفندماه ۹۵، در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

دکتر توکلی بیان نمود: داوطلبان شرکت در بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی نیز می توانند از این فرصت استفاده نمایند و در این دوره ثبت نام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط و برای داوطلبان ۶ گروه آموزشی برگزار خواهد شد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید