جلسه کنکور
آغاز ثبت نام مجدد ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد از امروز

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ مهلت مجدد ثبت نام برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ از ساعت ۱۵ امروز اول اسفند ۹۵ آغاز و داوطلبان تا 3 اسفند فرصت دارند ضمن ثبت نام، اطلاعات خود را ویرایش نمایند.

داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۶ در روزهای اول تا سوم اسفند ماه ۹۵ فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت‌ نام اقدام نمایند.

پیش از این ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۶ در روزهای اول تا یازدهم دی ماه ۹۵ انجام شده است. در این مدت ۷۵۹ هزار و ۶۹۵ نفر در این آزمون ثبت‌ نام نمودند.

دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت مجدد به منظور تسهیلات بیشتر برای داوطلبانی که موفق به ثبت نام در مهلت مقرر نگردیدند، ارائه شده، نیز داوطلبانی که قبلا ثبت نام نمودند نیز می توانند در روزهای اول تا سوم اسفندماه ۹۵، در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

دکتر توکلی افزود: داوطلبان شرکت در بیست و دومین المپیاد علمی دانشجویی نیز می توانند از این فرصت استفاده   و در این دوره ثبت نام نمایند.

آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۶ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ اردیبهشت ماه ۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط و برای داوطلبان ۶ گروه آموزشی برگزار گردد.