جلسه کنکور
برگزاری آزمون فراگیر روز جمعه 15 بهمن ماه

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر ؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اعلام نمود: تا کنون ۲۰ هزار و ۱۰۰ نفر کارت آزمون فراگیر ارشد دانشگاه پیام نور خود را دریافت کردند.

 ۵۴ هزار و ۸۶۶۶ داوطلب در این آزمون ثبت نام نمودند که به سایر داوطلبان توصیه می گردد که در فرصت باقیمانده نسبت به دریافت کارت خود اقدام نمایند.

آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۹۵ (نوبت هفدهم) در ۵ گروه آموزشی در ۸۲ شهرستان صبح روز جمعه ۱۵ بهمن برگزار می گردد.

داوطلبان آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۱۴ بهمن فرصت دارند با ورود به سایت سازمان سنجش نسبت به پرینت کارت آزمون خود اقدام نمایند.

دکتر حسین توکلی افزود: در این آزمون برای پاسخهای غلط نمره منفی منظور نمیگردد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخهای آن سوال غلط محسوب می گردد و به آن سوال نمره و یا امتیازی تعلق نمی گیرد.

فرآیند برگزاری آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور (نوبت هفدهم) از ساعت  ۸:۳۰ صبح روز جمعه ۱۵ بهمن ماه آغاز خواهد شد و درهای ورودی حوزه های اصلی امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته می شود. بنابراین داوطلبان باید قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی حضور یابند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید