بهداشت دهان و دندان
امروز آخرین مهلت شرکت در آزمون دستیاری

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر محمد حسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام نمود: فرصت ثبت نام در چهل و چهارمین دوره آزمون دستیاری پزشکی، امروز دهم بهمن ماه ۹۵ پایان می یابد.

ثبت نام در این آزمون صورت اینترنتی از اول بهمن آغاز و تاکنون بیش از ۸۸ هزار نفر در این آزمون ثبت نام نمودند، مهلت ثبت نام ساعت ۲۴ امشب دهم بهمن ماه ۹۵ پایان می یابد.

چهل و چهارمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۶ بهطور همزمان در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می گردد.

آزمون پذیرش دستیار در سال جاری طبق قوانین و مقررات موجود (بر اساس مصوبات شورای آموزش پزشکی تخصصی و قانون برقراری عدالت آموزشی و اصلاحیه آن مصوب مجلس شورای اسلامی) و مطابق مندرجات این راهنما برگزار می شود.

دکتر محمدحسین پورکاظمی گفت: متقاضیان باید با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش ابتدا نسبت به پرداخت مبلغ ۵۵۰ هزار ریال (۵۵ هزار تومان) اقدام کرده و با دریافت کد پرداخت مراحل ثبت نام را آغاز کنند و سپس مدارک خود را اسکن و به صورت اینترنتی آن را ارسال نمایند.

مثل سنوات گذشته به کسانی اجازه انتخاب رشته - محل داده می شود، که از حداکثر ۶۰۰ نمره خام آزمون، نمره ۱۵۰ کسب کرده نمایند. داوطلب حداکثر می تواند برای ۱۰ رشته تخصصی اعلام علاقه مندی کند و می تواند یک رشته را در تمام دانشگاه ها و یا ترکیبی از حداکثر ۱۰ رشته را در چند دانشگاه انتخاب نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید