جلسه کنکور
اعلام نتایج نهایی پذیرش رشته های شرایط خاص در کنکور ارشد

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ اسامی پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی بورسیه و شرایط خاص در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ اعلام گردید.

پذیرفته‌ شدگان نهایی (سری دوم) رشته های تحصیلی بورسیه و شرایط خاص مرحله تکمیل ظرفیت و اعلام ظرفیت های جدید آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۵ می توانند در روزهای اعلام شده با مراجعه به موسسه آموزش عالی محل قبولی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

داوطلبانی که اسامی آنان به همراه این اطلاعیه به عنوان پذیرفته شده نهایی در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش درج شده لازم است ابتدا برای اطلاع از زمان دقیق ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

داوطلبان باید با همراه داشتن مدارک ثبت‌نامی (مدارک مندرج در اطلاعیه ۸ شهریورماه ۹۵ سازمان سنجش در خصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی مندرج در سایت سازمان) در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه آموزشی ذیربط مراجعه کنند.

اگر برنامه‌ زمانی مشخصی از سوی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی برای ثبت‌ نام اعلام نشده باشد لازم است برای ثبت‌ نام در رشته قبولی اعلام شده در یکی از روزهای شنبه و یا یکشنبه ۲۰ و ۲۱ آذرماه به موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان مندرج در این اطلاعیه که قبلاً در یکی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند، لازم نیست از محل قبولی قبلی انصراف دهند، بلکه با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد و توسط موسسه محل قبولی مندرج در این اطلاعیه، مدارک ثبت‌نامی این افراد از محل قبولی قبلی آنان درخواست خواهدشد.

قبولی قبلی آن دسته داوطلبانی که اسامی آنان در این اطلاعیه نیز به عنوان پذیرفته شده درج شده است، لغو می باشد.

آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که اسامی آنان به عنوان پذیرفته شده نهایی در دوره‌های روزانه به همراه این اطلاعیه در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان درج شده، حتی در صورت عدم ثبت‌ نام در محل قبولی مندرج در این اطلاعیه نیز، حق ثبت‌نام و شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال ۱۳۹۶ را ندارند.

پذیرفته‌ شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت‌ نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند و عدم مراجعه در تاریخهای مقرر به منزله انصراف از تحصیل در کد رشته محل ذیربط تلقی می‌ گردد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید