تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد
آخرین فرصت ثبت نام در فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور امشب

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی بیان نمود: زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور (نوبت ۱۷) ساعت ۲۴ امروز شنبه ۱۳ آذرماه پایان می یابد، همچنین تاکنون ۲۴ هزار نفر در این آزمون ثبت نام نمودند.

متقاضیان شرکت در این دوره می توانند از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

وی افزود: تا ۸ صبح امروز تعداد ۲۴ هزار و ۷۶۶ داوطلب در این آزمون ثبت نام نمودند، داوطلبان می توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و تایید مدارک و اطلاعات مورد نیاز به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و در این آزمون ثبت نام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام نمود: کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوط به این آزمون روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۵ از طریق سایت سازمان منتشر می شود و متقاضیان می توانند از روز ۱۳ تا ۱۴ بهمن ماه نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام نمایند. ظرفیت پذیرش این دوره تعداد ۳۳ هزار و ۸۶۲ نفر می باشد.

دکتر حسنی توکلی گفت: آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور روز جمعه ۱۵ بهمن ماه ۹۵ برگزار خواهد شد و نتایج نهایی این آزمون در دهه دوم اسفندماه ۹۵ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

همین الان می توانید ثبت نام کنید