ظرفیت پذیرش کارشناسی ارشد علوم تغذیه وزارت بهداشت
آخرین وضعیت رشته های مشترک وزارتخانه های بهداشت و علوم

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حمید اکبری قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت بیان نمود:در جلسه بعدی کمیته رسیدگی رشته های مشترک دو وزارتخانه جمع بندی و نتیجه گیری رشته های مشترک دو وزارتخانه بهداشت و علوم صورت می گیرد.

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بیان نمود: جلسه فوق الذکر بعد از ظهر دیروز برگزار گردید و  تعیین تکلیف رشته های مشترک، به جلسه بعدی موکول شد، تا گزارشات کامل تری ارایه گردد.

قبلاً اعلام شده بود که مسئولیت برخی رشته های مشترک میان دو وزارتخانه علوم و بهداشت، به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واگذار خواهد شد.

حدود ۲۴ رشته مشترک میان وزارت علوم و وزارت بهداشت وجود دارد که مسئولیت آنها محل اختلاف و یکی از مهمترین این رشته ها روانشناسی بالینی می باشد.

وزیر بهداشت پیشنهاد داد که انجام تمام امور مربوط به آموزش گرایش های مرتبط با سلامت رشته مقاطع تحصیلی مختلف به صورت متمرکز در وزارت بهداشت انجام شود که رئیس جمهور آن را تایید و ابلاغ نمود که این اقدام مخالفت وزارت علوم را در پی داشت.

بر طبق این قرار شد این مسئله در کمیته ای حل و فصل شده و نظر نهایی را شورای عالی انقلاب فرهنگی در این مورد ارایه نماید. سپس هر دو وزارتخانه کمیته ای مشترک تشکیل دادند که رشته های مذکور دراین کمیته تعیین تکلیف می شود..

همین الان می توانید ثبت نام کنید