جلسه کنکور
ثبت نام 18 هزار نفر در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور ۹۵

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اعلام نمود: مهلت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در کنکور سراسری ۹۵ فردا سه شنبه ۲ آذر پایان می پذیرد.

همچنین ۱۸ هزار و ۸۹۸ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت کنکور سراسری سال ۹۵ تا کنکون ثبت نام نمودند. بیش از ۱۳ هزار و ۷۰۰ ظرفیت پذیرش می باشد.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون با نمره کل مساوی و یا بیشتر از یک (باتوجه به کارنامه نتایح علمی اولیه) براساس ضوابط و شرایط مندرج در اطلاعیه مذکور دفترچه راهنمای شماره یک، دو و سایر اطلاعیه های منتشره در صورت واجد شرایط بودن می توانند نسبت به انتخاب ۵۰ کد رشته محل اقدام نمایند.

دکتر توکلی گفت: داوطلبانی که پیش از این نسبت به انتخاب رشته در مرحله تکمیل کنکور سراسری ۹۵ اقدام نمودند می توانند با توجه به کدرشته های جدید، در صورت نیاز فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند.

برای رشته های تحصیلی که پذیرش آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی می باشد، متقاضیان اعم از اینکه در آزمون سراسری سال ۹۵ ثبت نام نمودند و یا ثبت نام نمودند و یا افرادی که در جلسه آزمون حضور نداشتند هم می توانند نسبت به انتخاب رشته اقدام نمودند.

افرادی که در آزمون سراسری سال ۹۵ ثبت نام ننمودند و متقاضی ثبت نام در رشته های بدون آزمون مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال ۹۵ می باشند نیز می توانند با پرداخت ۱۸ هزار تومان فرم تقاضانامه ثبت نام را تکمیل نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید