علوم پزشکی مجازی
آیین‌نامه رشته‌های مشترک وزارت‌خانه‌های علوم و بهداشت ابلاغ شد

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ دکتر باقر لاریجانی  معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: آیین‌ نامه رشته‌ های مشترک دو وزارتخانه علوم بهداشت ابلاغ گردید و بحث رشته‌ های مشترک بین دو وزارتخانه علوم و بهداشت همچنان موضوعی چالش‌ برانگیز می باشد که امیدواریم با ابلاغ آیین‌ نامه فوق بستری برای رفع این چالش فراهم گردد.

بحث‌ های مشترک و چالش‌ برانگیز بین دو وزارتخانه علوم و بهداشت در خصوص رشته‌ های مشترک وجود دارد و در این زمینه کمیته‌ای نیز تشکیل و موضوع را مورد بررسی قرار می‌دهد که تاکنون نتایج نهایی مشخص نگردید.

دکتر باقر لاریجانی  در خصوص تصمیم اخیر دولت هند مبنی بر عدم پذیرش تقاضای تحصیل دانشجویان رشته‌های دندانپزشکی و پزشکی نیز، گفت: این موضوع به طور جدی از طریق وزارت بهداشت پیگیری می‌ گردد و نتیجه نهایی این پیگیری‌ ها را در هفته جاری اعلام می شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: لازمست بازنگری چارت وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی صورت گیرد و  با توجه به ضرورت‌ های فعلی و وضعیتی که دانشگاه‌های علوم پزشکی در شرایط کنونی دارند و همچنین با توجه به نیاز های جدید طرح تحول سلامت و تحول آموزش پزشکی باید چارت وزارت بهداشت و دانشگاه‌ ها با توجه به ظرفیت‌ هایی که موجود است،  بازبینی شود.

همین الان می توانید ثبت نام کنید