به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ همایش رونمایی از رشته طلا و جواهر برای اولین بار در دانشگاه فنی و حرفه ای روز ۴ آبان ماه با همکاری مرکز نو آوران خلاق با گامهای نو برگزار گردید.

همایش فوق با حضور رستمیان پدر طلای کشور ایران و کشتی آرا رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، کلهر رئیس اتحادیه طلا و جواهر شهر ری و فوژان صباحی رئیس دانشکده فنی ولی عصر(عج) برگزار گردید.

در این مراسم جمعی از نمایندگان دانشگاه فنی و حرفه ای، عبدی رئیس دفتر کار آفرین و ارتباط با صنعت و تقوایی مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزش فنی و حرفه ای و هیات همراه نیز حضور بهم رساندند.

همچنین جمعی از دانش آموزان رشته طلا و جواهر در آموزش و پرورش، اساتید، مدیران گروه و دانشجویان علاقه مند به رشته طلا و جواهر و مهمانانی از شهرداری منطقه ۱۵ نیز در این برنامه شرکت نمودند.

افتتاح کارگاه طلا و جواهر با حضور مهمانان ویژه و استفاده از تجارب دو کار آفرین موفق جوان در عرصه طلا و جواهر از برنامه های جانبی این همایش بود.

حاضران در این همایش با حضور بر سر مزار شهدای گمنام این دانشکده به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند و از فضای ساخت مسجد مقبره الشهدا بازدید نمودند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید