بورسیبه دکتری
توضیحات متن

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ ایوب مرادی معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه پیام نور استان تهران اعلام نمود: ثبت‌ نام بدون آزمون دوره‌ کارشناسی دانشگاه پیام نور شروع شده است.

ثبت‌ نام بدون آزمون دانشگاه پیام نور در مقطع کارشناسی آغاز گردید و علاقه‌ مندان با در دست داشتن مدارک شناسایی، مدرک دیپلم و پیش‌دانشگاهی با مراجعه به ‌نزدیک‌ ترین مرکز پیام نور می توانند ثبت‌ نام خود را انجام دهند.

همچنین امکان ثبت نام  تا تاریخ ۲۴ آبان‌ ماه مهیا می ب شد و با توجه ‌به محدود بودن ظرفیت‌ های پذیرش، آن‌دسته از متقاضیان که مدرک پیش‌ دانشگاهی خود را اخذ نمودند، می‌ توانند در اسرع وقت ‌نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌ نام اقدام نمایند.

ایوب مرادی گفت: کسانی هم که تاکنون موفق به اخذ پیش‌دانشگاهی نگردیدند، بعد از ثبت‌ نام تا ‌تاریخ ۳۰ دی ۹۵ مهلت ارائه  مدرک دارند. ‌

وی به کیفیت منابع ، دانشجو محور بودن و آزمون‌های دقیق و استاندارد دانشگاه پیام نور تاکید نمود همچنین افزود: کیفیت بالای فارغ‌التحصیلان و آمار بالای قبولی دانش‌آموخته‌ گان در آزمون‌های تحصیلات تکمیلی و ‌استخدامی را از نشانه‌های کارآمدی نظام آموزشی دانشگاه پیام نور می باشد. ‌

همین الان می توانید ثبت نام کنید