تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد
توضیحات متن

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ بانک مهر اقتصاد در جهت تکمیل بخشی از نیروی انسانی خود از بین آقایان واجد شرایط در سراسر کشور دعوت به همکاری کرد.

بانک مهر اقتصاد  از میان فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی در رشته‌ های بانکداری و اموربانکی، مدیریت (امور بانکی، مالی، بازرگانی، صنعتی و دولتی) حسابداری (کلیه گرایش‌ها) علوم اقتصادی (اقتصاد بازرگانی، نظری، اقتصاد صنعتی، اقتصاد پول و بانکداری) ریاضی (کاربردی و محض)، آمار (آمار ریاضی، آمار کاربردی، آمار اقتصادی) استخدام می کند.

حداکثر سن متقاضیان با احتساب سنوات خدمت وظیفه عمومی ۲۷ سال (متولدین یک فروردین ۱۳۶۸ به بعد) و حداقل معدل برای داوطلبان بومی شهرستان‌های کم برخوردار (محروم) ۱۳ (مطابق جدول شهرستان‌ های کم برخوردار مندرج در اطلاعیه سایت) و بومی سایر شهرستان‌ها ۱۵ می باشد.

حداقل معدل برای فرزندان معظم شهدا، جانبازان و آزادگان ۱۳ می باشد  و داوطلبان استخدام باید بومی استان (حداقل ۱۰ سال سابقه سکونت در استان) باشند.

متقاضیان استخدام در بانک مهر اقتصاد پس از قبولی در آزمون کتبی و انجام سیر مراحل جذب (آزمون کتبی، مصاحبه و معاینات پزشکی) و طی مراحل گزینش به عنوان متصدی امور بانکی (تحویلدار) به کارگیری می‌ شوند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌ نام می‌توانند به وب سایت بانک مهر اقتصاد به آدرس WWW.MEBANK.IR مراجعه نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید