جلسه کنکور
انتخاب رشته دانشگاه آزاد در کنکور ۹۵

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دانشگاه آزاد اسلامی آخرین جزئیات انتخاب رشته متقاضیان شرکت کننده در این دانشگاه ، در آزمون سراسری (رشته های پزشکی و غیر پزشکی ) اعلام نمود.

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می باشند می توانند از ساعت ۱۴روز یکشنبه ۳۱ مرداد تا پایان روز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org و با استفاده از نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به انتخاب ۲۰ رشته / محل اقدام نمایند.

داوطلبان می توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت نام گزینه علاقه مندی به گروه هنر و زبان های خارجه را انتخاب نمودند و در آزمون آن نیز شرکت داشتند، می توانند از فرصت انتخاب رشته دو یا سه گروه آزمایشی بهره مند گردند.

همچنین متقاضیان در صورت تمایل به انتخاب رشته در دو یا سه گروه آزمایشی( گروه آزمایشی اصلی ، گروه هنر و یا گروه زبان خارجه ) می بایست کارت اعتباری جداگانه برای هر کدام تهیه و در سایت انتخاب رشته نمایند.

بخش اعظم رشته/ محل های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون می باشند که داوطلبان درصورت تمایل با مراجعه به سامانهwww.azmoon.org  می توانند نسبت به ثبت نام در این رشته ها اقدام نمایند.