تغییر زمان آزمون کارشناسی ارشد
19 مرداد کارت آزمون کاردانی نظام جدید فنی و حرفه‌ای توزیع می شود

به گزارش سروی ساخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان نمود: کارت شرکت در آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 95 از 19 مردادماه منتشر می گردد.

برای شرکت در آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای به موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 95 برای رشته‌های با آزمون و بدون آزمون 219 هزار و 636 داوطلب ثبت‌ نام کردند که از این تعداد 48 هزار و 145 داوطلب متقاضی یکی از کدرشته‌های بدون آزمون و 171 هزار و 491 داوطلب متقاضی شرکت در یکی از رشته‌های با آزمون می باشند.

دکتر توکلی گفت: برگ راهنما برای کلیه داوطلبان و کارت شرکت در آزمون برای داوطلبان متقاضی شرکت در رشته‌های با آزمون از سه‌شنبه 19 مرداد برای مشاهده و پرینت از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترسی می باشد.

مشاور عالی سازمان سنجش بیان نمود: آزمون دوره کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی  در صبح جمعه 22 مردادماه در 173 شهرستان برگزار می گردد و ظرفیت پذیرش در رشته‌های با آزمون 187 هزار و 250 نفر و در رشته‌های بدون آزمون 107 هزار و 589 نفر می باشد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید