آزمون
تمدید مهلت ثبت نام در  آزمون Ph.d پزشکی

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از ایسنا؛ دکتر مجید اکبری مسئول آزمون سازی مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت اعلام نمود: مهلت مجدد ثبت نام در آزمون Ph.d (دکتری تخصصی) رشته‌های پزشکی و امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنندگان و ارسال تمامی مدارک در این آزمون تمدید گردید.

داوطلبانی که موفق به ثبت نام در آزمون Ph.d  ( دکتری تخصصی) رشته‌های علوم پزشکی نگردیدند، امروز و فردا (دوشنبه و سه‌شنبه 28 و 29 تیر ماه جاری) فرصت دارند با مراجعه به سایت www.sanjeshp.ir در این آزمون ثبت نام نمایند.

وی افزود: آزمون Ph.d  ( دکتری تخصصی) رشته‌های علوم پزشکی سال 95،‌ هفتم مرداد ماه جاری بصورت سراسری برگزار خواهد شد و نتایج نهایی این آزمون هفته اول شهریور اعلام می گردد.

داوطلبانی که در آزمون دکترای تخصصی سال جاری ثبت نام نمودند در این مهلت دو روزه می توانند اطلاعات خود را ویرایش نمایند و نیز تمامی داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام نمودند باید در این مهلت تعیین شده مدارک خودشان را از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال نمایند.

حدوداً  6700 نفر در آزمون Ph.d  ( دکترای تخصصی) امسال ثبت نام نمودند که در نهایت 1000 نفر پذیرفته می شوند.

قبلاً نیز ثبت نام برای شرکت در آزمون  Ph.d (دکتری تخصصی) رشته‌های علوم پزشکی سال 95، از تاریخ 10 تا 28 خرداد ماه انجام گردید.

 

همین الان می توانید ثبت نام کنید