جلسه کنکور
تمدید مهلت ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش بیان نمود: مهلت ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۵ تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۳ خرداد ماه تمدید شد.

در جهت فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تا کنون برای ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۹۵ اقدام ننمودند، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در این آزمون تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۳ خرداد ماه ۹۵ تمدید گردید.

دکتر توکلی گفت: تا ساعت ۱۲ امروز سه شنبه ۱۸ خرداد ماه ۹۵ تعداد  ۶۵ هزار و ۲۱۴ داوطلب نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمودند.

لذا به داوطلبانی که تا کنون برای ثبت نام و انتخاب رشته به منظور شرکت در آزمون مذکور اقدام ننمودند، اکیدا توصیه می گردد در این مهلت با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام نسبت به ثبت نم اقدام نمایند.

اطلاعیه‌ سازمان سنجش بعد از ظهر امروز سه شنبه ۱۸ خرداد ۹۵ در رابطه با تمدید مهلت ثبت نام، اصلاحات دفترچه راهنما و همچنین کد رشته محل های جدید برروی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. داوطلبان می توانند در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام و انتخاب رشته حداکثر تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۳ خرداد ۹۵ اقدام نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید