بهداشت دهان و دندان
کسب عنوان رتبه برتر دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی طبق رتبه بندی آموزشی وزارت بهداشت در سه حیطه آموزش، پژوهش، امکانات و تجهیزات تخصصی موفق به کسب رتبه های برتر گردید.

دانشکده فوق در رتبه بندی و تعیین سطح آموزشی دانشکده های دندانپزشکی واجد دوره های تخصصی توانست رتبه های برتر را در سه حیطه آموزش، پژوهش، امکانات و تجهیزات تخصصی به خود اختصاص دهد.

این رتبه بندی برای نخستین بار می باشد که از سوی دبیرخانه آموزش دندانپزشکی و تخصصی معاونت آموزشی وزارت بهداشت با مشارکت نمایندگان انجمن های تخصصی در سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳  انجام گرفت.

حیطه آموزش:

دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در رشته های تخصصی اندودانتیکس و پریودانتیکس رتبه اول و در رشته های تخصصی آسیب شناسی دهان و فک و صورت، بیماریهای دهان و فک و صورت، دندانپزشکی ترمیمی، دندانپزشکی کودکان و  رادیولوژی دهان و فک و صورت رتبه دوم را احراز کرد. همچنین در رشته تخصصی جراحی دهان و فک و صورت رتبه سوم را کسب نمود.

حیطه پژوهشی:

در این حیطه نیز براساس ارزیابی انجام شده ؛ این دانشکده توانست در رشته پریودانتیکس رتبه اول، در رشته های ارتودانتیکس، اندودانتیکس، بیماریهای دهان و فک و صورت، جراحی دهان و فک و صورت و  دندانپزشکی کودکان رتبه دوم و در رشته تخصصی پروتزهای دندانی رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

حیطه امکانات و تجهیزات تخصصی:

در این حیطه نیز دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی توانست در رشته تخصصی اندودانتیکس رتبه اول، در رشته آسیب شناسی دهان و فک و صورت رتبه دوم و در رشته رادیولوژی دهان و فک و صورت رتبه سوم را کسب نماید.

همین الان می توانید ثبت نام کنید