بهداشت دهان و دندان
اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ نتایج اولیه آزمون دستیاری به صورت کارنامه علمی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر گردید.

شرکت کنندگان آزمون دستیاری دوره چهل و سوم می توانند با درج کد پیگیری نتیجه آزمون خود را مشاهده نمایند.

داوطلبانی که حد نصاب لازم را به دست آورده اند می توانند با کد پیگیری نسبت به ویرایش سهمیه و مشخصات تحصیلی خود اقدام نمایند.

چهل و سومین دوره آزمون دستیاری ۹ اردیبهشت ماه با شرکت بیش از ۱۲ هزار داوطلب برگزار گردید و بالغ بر ۶ هزار نفر حد نصاب آزمون را کسب کردند و مجاز به شرکت در مراحل بعدی آزمون می باشند.

دکتر محمدحسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی بیان نمود: این افراد باید با کد پیگیری خود به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وارد شوند و معدل و نمره پیش کاروزی خود را در صورت نیاز ویرایش نمایند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شدند پس از ورود به سایت مرکز سنجش، سهمیه خود را به سنجش اعلام می نمایند و مرکز سنجش نیز بر اساس سهمیه ها، رتبه افراد را در ۵ زیر گروه مشخص می نماید.

پورکاظمی افزود: بعد از اینکه ظرفیت دانشگاه ها برای پذیرش دستیار تخصصی اعلام گردید، کارنامه مجددی طبق رتبه فرد در زیر گروه ها و سهمیه ها منتشر می گردد و پس از آن افراد مجاز می توانند نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

همین الان می توانید ثبت نام کنید