جلسه کنکور
11 خرداد آغاز ثبت نام کاردانی به کارشناسی

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش بیان نمود: آغاز ثبت نام کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از ۱۱ خرداد می باشد و اطلاعیه تکمیلی این پذیرش از ۱۰ خرداد انتشار می یابد.

طبق برنامه زمانی پیش بینی شده اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور درباره تاریخ ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در روز دوشنبه سوم خردادماه ۹۵ بر روی سایت سازمان قرار می گیرد و در نشریه پیک سنجش انتشار می یابد. 

ثبت نام برای دوره کارشناسی ناپیوسته صرفا از طریق شبکه اینترنتی سازمان سنجش از روز سه شنبه ۱۱ خرداد آغاز  و تا روز ۱۸ خرداد ماه ادامه دارد. 

وی افزود: اطلاعیه تکمیلی پذیرش در دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته از روز دوشنبه ۱۰ خرداد در سایت سازمان سنجش و نشریه پیک سنجش منتشر می گردد و دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با آغاز ثبت نام ۱۱ خرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار داده می شود. 

توکلی گفت: پذیرش در برخی رشته های این دوره صرفا طبق سوابق تحصیلی و پذیرش در برخی دیگر از کد رشته ها با آزمون انجام می شود که آزمون این کدرشته ها بعد از ظهر جمعه ۲۲ مرداد ماه برگزار خواهد شد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید