جلسه کنکور
تمدید مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی فنی حرفه ای

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش بیان نمود: مهلت ثبت نام در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی تا سوم خرداد تمدید گردید.

مهلت ثبت نام در جهت فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون موفق  به ثبت نام به منظور شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی نشده اند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۳ خرداد تمدید گردید.

داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام ننمودند توصیه می شود در این مهلت با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه اطلاعیه ها به ویژه اطلاعیه ای که درباره اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام از امروز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه بر روی سایت سنجش قرار می گیرد، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که پیش از این ثبت نام نمودند نیز بر روی سایت سنجش قرار دارد و این داوطلبان می توانند با مطالعه اطلاعیه اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام تا روز دوشبه ۳ خرداد می توانند نسبت به ویرایش مورد نیاز اقدام نمایند.

تاکنون ۱۴۳ هزار و ۸۰۲ نفر در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی ثبت نام نمودند.

دکتر توکلی افزود: ظرفیت پذیرش در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی ۲۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر است که از این تعداد ۱۷۷ هزار و ۳۸۲ ظرفیت مربوط به ۱۱ کد رشته محل‌های با آزمون و ۱۰۲ هزار و ۲۹ ظرفیت به ۳۱ کد رشته محل‌ها طبق سوابق تحصیلی اختصاص یافته است.

همین الان می توانید ثبت نام کنید