جلسه کنکور
ساعت 24 مورخ 15 اردیبهشت آخرین مهلت دریافت کارت کنکور ارشد

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر: دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش بیان نمود:  تا صبح امروز از تعداد ۷۶۱ هزار و ۱۱۶ داوطلب ثبت نام کننده تعداد ۵۰۲ هزار و ۷۳۷ داوطلب و به عبارت دیگر ۶۶.۰۷ درصد داوطلبان نسبت به دریافت پرینت کارت آزمون خود اقدام نمودند،  داوطلبان تا ساعت ۱۲ امشب چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت فرصت دارند کارت خود را دریافت نمایند.

وی افزود: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه در ۶۶ شهرستان و ۱۴۸ حوزه امتحانی برگزار میگردد.

آزمون کارشناسی ارشد در نوبت صبح پنجشبنه ۱۶ اردیبهشت ماه در ۱۲ کد رشته شامل ۱۱۰۶، ۱۱۱۷، ۱۱۲۲، ۱۱۲۴، ۱۱۳۳، ۱۱۳۴، ۱۱۴۲، ۱۱۴۳، ۱۱۵۶، ۱۱۵۷، ۱۲۵۱ و ۱۲۶۷ برای تعداد ۲۹۲ هزار و ۲۴۹ داوطلب برگزار خواهد شد . از این تعداد ۱۴۹ هزار و ۸۷۷ نفر زن و ۱۴۲ هزار ۳۷۲ نفر مرد می باشند.

دکتر توکلی بیان نمود:  شروع آزمون صبح از ساعت ۷:۳۰ می باشد و در حوزه های امتحانی ساعت ۷ بسته می گردد.

زمان برگزاری آزمون تعداد کدرشته امتحانی تعداد داوطلبان داوطلبان زن داوطلبان مرد
نوبت صبح پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۲ کدرشته ۲۹۲ هزار و ۲۴۹ داوطلب ۱۴۹ هزار و ۸۷۷ نفر ۱۴۲ هزار ۳۷۲ نفر
نوبت بعدازظهر پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۶۶ کدرشته ۱۴۵ هزار و ۹۱۸ داوطلب ۷۲ هزار و ۵۱۱ نفر ۷۳ هزار و ۴۰۷ نفر
نوبت صبح جمعه ۱۷ اردیبهشت ۲۲ کدرشته ۲۷۲ هزار و ۵۱۶ داوطلب ۱۲۵ هزار و ۱۸۷ نفر ۱۴۷ هزار و ۳۲۹ نفر
نوبت بعدازظهر جمعه ۱۷ اردیبهشت ۳۶ کدرشته ۱۱۸ هزار و ۹۳۶ نفر داوطلب ۷۷ هزار و ۵۸۱ نفر ۴۱ هزار و ۳۵۵ نفر

آزمون نوبت پنجشنبه بعد از ظهر در ۶۶ کد رشته امتحانی (۶۶ کد رشته امتحانی شناور ) برای ۱۴۵ هزار و ۹۱۸ داوطلب برگزار می شود که از این تعداد ۷۲ هزار و ۵۱۱ نفر زن و ۷۳ هزار و ۴۰۷ نفر مرد می باشند. 

آزمون های روز جمعه ۱۷ اردیبهشت ماه نیز در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می شود. آزمون صبح جمعه در ۲۲ کد رشته امتحانی برای ۲۷۲ هزار و ۵۱۶ داوطلب برگزار می شود که از این تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۸۷ نفر زن و ۱۴۷ هزار و ۳۲۹ نفر مرد هستند.

آزمون بعد از ظهر جمعه نیز در ۳۶ کد رشته امتحانی برای ۱۱۸ هزار و ۹۳۶ نفر داوطلب شامل ۷۷ هزار و ۵۸۱ نفر زن و ۴۱ هزار و ۳۵۵ نفر مرد برگزار می شود.

در مجموع تعداد ۸۲۹ هزار و ۶۱۹ کارت ورود به جلسه صادر شده که از این تعداد ۴۰۴ هزار و ۴۶۳ کارت برای داوطلبان مرد و ۴۲۵ هزار و ۱۵۶ کارت برای داوطلبان زن صادر گردید.

همین الان می توانید ثبت نام کنید