جلسه کنکور
22 اردیبهشت آغاز ثبت نام آزمون کاردانی فنی حرفه ای

به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش اعلام نمود: ثبت نام برای آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۹۵ از ۲۲ اردیبهشت ماه آغاز می گردد.

طبق برنامه زمانی پیش بینی شده ثبت نام برای آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۹۵ منحصرا از طریق سایت سازمان سنجش از روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۵ آغاز می گردد و در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه پایان می یابد.

متقاضیان علاقمند لازمست که پس از مطالعه دفترچه راهنما و تهیه مدارک و اطلاعات مورد نیاز با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام نماید.

پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی است و داوطلبان باید از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می باشد برای پرداخت ۱۸۰ هزار ريال ( ۱۸ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام اقدام نمایند.

متقاضیانی که علاقمند به گزینش در رشته های موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی می باشند باید علاوه بر مبلغ ۱۸۰ هزار ريال، مبلغ ۴۶ هزار ريال دیگر نیز به عنوان وجه علاقمندی در این رشته ها پرداخت نمایند.

دکتر توکلی بیان نمود: اطلاعیه تکمیلی برای ثب نام در دوره های کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای در روز دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۹۵ از طریق سایت سازمان سنجش و پیک سنجش انتشار می یابد.

وی گفت: دفترچه راهنمای ثبت نام در روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

توکلی تاکید کرد: پذیرش در برخی از رشته های این آزمون بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد که اطلاعات تکمیلی آن در دفترچه راهنما درج می شود.

وی خاطرنشان کرد: آزمون آن دسته از رشته هایی که پذیرش در آنها با آزمون صورت می گیرد، در روز جمعه ۲۲ مردادماه ۹۵ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

همین الان می توانید ثبت نام کنید