به گزارش سرویس اخبار دانشگاهی 3گام به نقل از مهر؛ علیرضا رهایی رئیس گروه فنی و مهندسی شورای برنامه ریزی وزارت علوم بیان نمود: برنامه های درسی رشته های فنی و مهندسی بازنگری شد و از مهرماه امسال این برنامه ها به طور کامل در دانشگاه ها اجرا می گردد.

در پایان سال ۹۴ بازنگری تمام برنامه های درسی دوره های تحصیلات تکمیلی فنی و مهندسی اتمام یافت و برنامه های جدید در این حوزه تدوین گردید.

در روند بازنگری، تمامی برنامه های درسی حوزه فنی و مهندسی به صورت یک برنامه واحد کارشناسی ارشد برای هر رشته تدوین و به نحوی ادغام برنامه های کارشناسی ارشد و دکتری انجام شد.

برای بازنگری دروس رشته های فنی و مهندسی مطالعه تطبیقی صورت گرفت که در این راستا برنامه های ۱۰ دانشگاه بزرگ دنیا بررسی گردید.

وی افزود: بخش زیادی از برنامه های به روز شده گروه فنی و مهندسی شورای برنامه ریزی در سایت وزارت علوم بارگذاری شده و به زودی تمامی این برنامه ها در سایت این وزارتخانه قرار می گیرد.

بخشی از برنامه های مصوب گروه فنی و مهندسی شورای برنامه ریزی از سال ۹۴ در دانشگاه های کشور اجرا می گردد و مابقی برنامه نیز از مهرماه سال جاری اجرا می شود.

همین الان می توانید ثبت نام کنید